Golvservice..

Ungarna sover och Jimmy är och SKEJATAR, såklart!  Han ville åka vid fem men då sa jag stopp. Nån måtta får det väl vara. Jag är själv mycket med ungarna ändå på kvällarna, leker med dom, ger dom mat och lägger dom själv. När han är ledig, då får man fan va hemma också.

Idag fick jag träffa golvläggaren. Han som jag var kär i i högstadiet. Oj oj oj, det var annat än den halvtöntiga sportfånen som jag inte visste om jag kunde va i hop med.
   Har nog inte sett honom sen 9:an, bara på håll nån gång på stan. Men inte mer än så. Han var S J U K T snygg. Två dagars skäggstubb, samma vackra ögon och ansikte, snygg vältränad kropp, inga dåliga överarmar som stack fram under den t-shirten, (eller så tycker jag att alla överarmar är stora för att jag är van med Jimmys) och massa TATUERINGAR! Så snyggt, men what!? När hände det här?
   Ja obviously nån gång mellan 9:an och nu, men snarare hur gick det till? Jag är mållös! Till och med Jimmy tyckte att han var snygg.  -"Han är snygg den där golvkillen, skulle kunna vara en riktig skådis eller modell eller nåt"

Vi pratade inte mycket, sa mest hej och hur är det med dig. Men vi pratade lite om vilket golv vi hade valt.
Och jag börar typ beklaga mig lite över att det inte fanns så många golv att välja mellan  på den affären vi tittade på golv, bara frya mattor eller nåt. Det sa jag mest för att ha nåt att säga bara, nervössnack a´la Maria. Då såg han lite frågande ut. Jag försökte förklara att det var den där affären nere vid Lorensberga.
-"Du veet, jag kommer inte ihåg vad den heter och bla bla bla".
 Då undrade han om vi bara fått välja mellan ludvikahems standardutbud.
"-Nej, vi fick välja vad vi ville"

Men så var det ju inte alls, vi fick ju välja vilket golv vi ville, och har flera kataloger hemma med golv. Men jag hade glömt bort det, och minndes bara den gången vi var där och tittade i affären, där hängde just det golvet vi valt ut ur katalogen tillsammans med 3 andra stora rullar mattor. Så det var ju helt fel.
   Sen när jag såg han åka iväg med sin golvservicebil, kom jag på vad det står på den där affären vi var och tittade på golv. GOLVSERVICE, samma logga, samma firma. Här har jag alltså stått och beklagat mig över deras torftiga utbud på mattor, när de i själva verket har massvis med mattor. Och försökt förklara vad affären heter och ligger. Affären där HAN jobbar. Fy faan ibland vill jag bara skjuta mig själv i huvet!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du e ju för rolig. Du kan verkligen få till det. Kram

2009-12-09 @ 22:51:43
Postat av: Minis

vem är golvkillen??? : )

2009-12-09 @ 23:22:12
Postat av: Ida

hihihi

2009-12-10 @ 20:19:44
URL: http://idarensar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0