Lobby bar..


Jag var ut igår på Lobby baren, med Kattis. Hade riktigt trevligt faktiskt. Så lite förväntingar och helt opretetiöst. Det är då det är som roligast. Alla de där gångerna när man sett fram emot hela veckan att få gå ut och är så laddad, men som ändå inte blir särskillt roliga. Har kommit på att jag tycker mycket mer om att bara sitta ner och snacka med roliga människor och titta på folk och dricka drinkar än att bara flänga runt på nattclubsdansgolv som man gjorde förritiden. Det här måste jag göra oftare.

Fast Per tycker att jag är wierd. Per, jag är inte wierd! I så fall är du minst lika wierd. Jag är om en öppen bok. Fast det kankse är det som är så konstigt. Och du behöver inte oroa dig för att Jimmy ska tycka att det är så jobbigt om jag skriver om mina "gamla" pojkvänner. Han kunde faktiskt  inte bry sig mindre. Jag berättade imorse
att du oroade dig för att han skulle ta illa upp. Han brydde sig så lite så han orkade inte ens lyssna vad det var jag hade skrivit förnåt, ännu mindre behöver han veta adressen till den här bloggen. Han har fullt upp med andra saker just nu, som skate och sånt förstår du lilla Perra.

Och alla andra som inte heller kan förstå hur jag kan skriva om gamla pojkvänner och liknande, till er säger jag:
Jag kommer skriva precis det jag känner och tänker. Det handlar om mitt liv, och dessa människor var en del av mitt liv och jag tänker vara ärlig. Har jag under en hel dag gått omkring och tänkt på någon som jag kankse tyckte väldigt mycket om en gång i tiden, så tänker jag skriva det. Jag tänker inte alltid framåt, eller lever i nuet. Jag funderar faktiskt ofta på det som har hänt. Och det betyder än en gång INTE att jag INTE älskar Jimmy.

Kommentarer
Postat av: "lilla Perra"

Ha ha så du kom ihåg det, jo du har faktiskt helt rätt Mia. Naturligtvis så ska du skriva precis vad du känner och tänker, det är inte upp till mig eller någon annan att "döma" hur du väljer att uttrycka dig på bloggen, sorry!



Och en sak till, jag tycker att du är "weird" i positiv bemärkelse, så du inte tror jag tycker du är knäpp för det gör jag inte.

Hälsa te Jimbob från mä!!!



2009-12-12 @ 21:14:08
Postat av: Ida

Klart du ska skriva vad du vill, det är ju din blogg! Det är det som är meningen med bloggar, man skriver som man vill och det som gillar det man skriver - läser. Jag minns din blogg du hade på lunar, den var riktigt kul! Go Mia!

2009-12-12 @ 22:56:14
URL: http://idarensar.blogspot.com
Postat av: sara

jaaa fortsätt skriva om dina "weirda" tankar. du skriver ju det alla tänker innerst inne. Mycket bra! kul att ni hade skoj igår, hänkar på nästa gång! puss

2009-12-12 @ 23:00:58
Postat av: Bror

Men kära Syster där. Ibland så tycker jag att du går över gränsen.

väx upp släpp det gamla pojkarna dina gamla flammor dina gamla dejter dina gamla minnen.

FAN lev det liv du har fått inte det liv du kunde ha fått.

2009-12-12 @ 23:59:42
Postat av: Minis

oj ja tänk vad alla har åsikter,men visst det får man väl kanske tåla när man är så öppen som du är Gurra. Men vet du..det är därför jag älskar dej för att du säger vad du tycker och tänker och du står ju verkligen för det oxå.

Tycker det är fantastiskt och säkert rätt unikt att du och Jimmy kan ha ett förhållande där ni är så säkra på varanndra att svartsjuka är nåt som knappt finns,svårt att förstå det du skriver för någon som ÄR svartsjuk kanske.



2009-12-13 @ 00:51:49
Postat av: Ida

I en blogg ska man väl skriva om det man tycker och tänker, precis som du!! Jag gillar ALLT med dig!! Puss

2009-12-13 @ 21:18:49
Postat av: Emma

Självklart ska du skriva om precis vad som faller dig in. Det är ju det som gör det så intressant att läsa. Sedan tror jag att alla någon gång drömmer tillbaks o funderar över gammla pojkvänner el flickvänner. det är ju dom som har format oss till dem vi är. det behöver ju inte betyda att man är missnöjd med vad man har.



Kram

2009-12-16 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0