många dagar efter dopparedan..


Ungarna sover och Jimmy skejtar och här är jag!

Julen har varit bra, myket god mat och godis och fina klappar, jag kan inte klaga. Bara lite på den jag fick jag Jimmy, fast inte på själva klappen utan faktumet att det jag bara fick en och den var lixom till oss båda och kostade bara 100:-. Av mig fick han iallfall tre, varav bara en (som förövrigt innhehöll 4 olika saker) var till oss båda. De andra var saker bara till han. Ja ja.. jag vet, jag är vuxen jag behöver väl inga julklappar.
Men det hade ju varit kul..
   Jimmy har aldrig varit sänd för att hitta på bra pressenter, förra julen fick jag 500:- som var till en resutrangmiddag TILL OSS BÅDA! Alltså var det inte ens 500 kronor. However, han är älskad ändå.

Nu har vi ett kök, och vi kan laga mat, det är bara tapeter och lister och skåpluckor kvar nu. Jag toklängtar tills vi kan börja äta i köket igen!

Imorgon fyller våran lilla prinsessa 1 år! Fattar inte att det har gått så fort det här året. Nu går hon runt här förfullt och har övergett krypandet helt. Så skönt att hon är lite större, jag är verkligen ingen bebismamma. Men skrämmande att jobbet närmar sig med stormsteg. Jag vill inte, inte, inte!!

Jag har just begärt föräldrapenning fram till det jag börjar jobba, och det blev inte så knapert som jag hade trott. Efterssom jag hade grundnivå dagar kvar så att det räckte i 5 dagar i veckan ända till sommarn. Så jag kommer få ut i allfall 7 -8 tusen varje månad. Känns ok. Även om det är på tok förlite egentligen. Det finns så mycket jag vill köpa.


Kommentarer
Postat av: Ida

Får man fråga vad Jimmy köpte för julklapp? =)

2009-12-29 @ 11:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0