Massvaccinering!


Idag har jag och Mollan varit på Öppna F. Gustav var och badade med mormor i badhuset han!

Det var hysteriskt mycket folk på öppna. Massvaccinering stod på schemat. Men ingen kunde ge mig nåt svar om mina barn (som är äggallergiker, antagligen Mollan med) får ta nån spruta. Dom säger nej, eller vet inte. Experterna på tv säger, bara man inte är hyperallergisk. Nu vet inte jag om jag ska vaccinera dom ändå, även  om jag skulle få. Mollan är så liten, och Gustav är ju så extremet spruträdd plus äggallergisk. Kan det vara bra och spruta in äggprotein då? Vet inte.. Har sån ångest över det här! Vad fan ska jag göra? Gustav är ett riskgruppsbarn som har förkylningsastma, och vi har tackat nej en gång när han blev kallad. Men nu vet jag inte längre. Verkar ju som att alla gör det, även på dom små nu efter dom nya dierktiven. Hur ska jag göra? Vem ska jag fråga??

Idag kommer våra pappis hem. Skönt!!

Kommentarer
Postat av: T

jag skulle inte ha vaccinerat om jag hade barn. jobbar inom landstinget och det finns gott om läkare som avråder alla från att vaccinera, allergi eller ej, riskgrupp eller ej, enbart för att vaccinet är så otestat och innehåller ämnen som är giftiga. jag går på den linjen iaf.

2009-11-16 @ 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0