Besök på jobbe..

Idag har jag bockat av en av mina måste göra saker på listan
:Varit på mitt jobb och hälsat på.
Alltid lika trevligt att komma dit och slippa jobba och bara fika!
Hade tänkt att hälsa på Ida oxå, men hon hann vi inte på, efterssom Mollan blev trött och vi åkte hem ungefär när Ida började, tråkigt, men det får bli en annan dag. Vi fick ju iallfall träffa Dennis.

Andra saker på min att göra lista är-
Göra mera barnmat
Ringa till Lena på barnomsorgen
Åka och hälsa på Sanna
Köpa ovreall till Gustav
åsså måste jag höra av mit till den där mamman nu, hon som vill fika med mig.....

Gustav har sovit hos sin mormor i natt, hon var här igår och så frågade han om han fick föja med.
Och det fick han, det var väl bra!

Åkte en sväng över skogarna när vi åkte hem, så Mollan skulle få sova lite i bilen. Det är så fint nu. dom här dagarna slår allt. Gud vad vackert det är!!

Nu har jag tyvärr inte tid mer Mollan vaknar och Jimmy måste väl plugga vidare.

Men först måste jag bara berätta om Jimmys påhitt från igår. Vi ska alltså renovera köket, hela köket.
Allt nytt, golv kakel, väggar, skåp. Kyl/fys är bara nåt år gamla som dom får stanna. Men den antika spisen måste ju såklart bort. Men då har snålräven Jimmy kommit på att vi ska köpa en begagnad spis. Han hade hittat en spis på blocket för 700:-!!!!! Hur tror ni att en spis för 700:- ser ut? Helt otroligt..

Kommentarer
Postat av: sara

ha ha ibland känns det som om jag är jimmy å du är janne, när vi skulle köpa en till frys (vi har lyckats köpa så mycket kött att vi redan fyllt TVÅ frysar) så tyckte jag att vi kunde kolla på blocket å köpa en begagnad eftersom vi kommer använda denna tredje frys endast ca fem månader om året. men tji fick jag! skulle vara en helt ny eftersom "man vet aldrig hur länge en sån skitfrys kommer fungera och den kanske drar mycket ström."

2009-10-02 @ 18:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0