Lördag morgon..


Lördag morgon, det är  en av de bästa stunderna på hela veckan! Igen som ska stressa iväg nån stans, och en helt ledig dag. Mollan sover och brorsan och pappa gått till bibblan för att låna nya böcker. Vilket bra initiativ att lämna mig hemma! Så nu passar jag på att sitta här när jag har 5 min. över, har egentligen 100 andra saker som skulle behövas göras men det får vänta, allt för mina bloggläsare ;) Läste förövrigt att för att bli en riktigt aktad och läst bloggare ska man uppdatera minst 2ggr per dag. Det kommer jag tyvärr aldrig att hinna med :/

Sara, angående din kommentar från igår. haha* Ja det är nog i så fall den ENDA likheten mellan mig och Janne! Och du, sluta va så snål :P

Spisen för 700:- var redan såld. Jess! Om vi nu ska köpa en begagnad spis så kan det väl ändå vara en som bara är nåt år gammal. Måste bearbeta jimmy lite på den här frågan. Han har sån stark vilja, från början när vi diskuterade köket, så hade jag masor av idéer på färger och material, men nu tror jag han har förkasteat alla mina lösningar och idéer, och jag orkar inte kämpa för min sak längre heller. Är ju inte jag som ska göra jobbet heller så han får göra som han vill, bryr mig inte längre. Huvudsaker att det blir frächt och snyggt!

Känns som om jag aldrig får tillräckligt med sömn hur tidigt jag än lägger mig. Ögonen svider redan och jag klulle somna på en gång om jag la mig ner en stund. Detta är oxå en av de sämsta sakerna med barn, att man inte får tillräckligt med sömn.. Zzzz

Ikväll ska vi nog hem till Josefines pappa och äta middag. Det blir trevligt och roligt för Gustav han har pratat om det redan sen i går. Han gillar henne och att hon har så många Blixter Mcqueen grejer gör henne inte mindre populär direkt!

Efter att ha varit på jobbet igår känner jag verkligen att jag inte vill jobba. Inte för att jag inte trivs men det är så fint å va hemma. Hur ska man hinna med allt om man jobbar, jag hinner ju knappt städa, tvätta, laga mat och allt det där som det är nu när jag är hemma. Får skaffa fler barn då.. eller inte..

Nu ska jag sätta mig ner och skriva ner alla nummer från mitt gamla simkort och lägga in på mitt nya. Hade jag en kille med en något modernare telefon med IR-port, hade jag väl kunnat skicka över dom till min telefon, men det har jag ju förståss inte. :P


Kommentarer
Postat av: Ida

Har du nytt nr?

2009-10-03 @ 14:01:36
Postat av: Emma w Eriksson

Ja, skaffa ett till barn. det blir mycket bättre då. ´Jag lovar. Det där med städning känns ju iallafall inte lika viktigt efter nr 3. Har man väl lyckats få tid till att städa så ser de små liven till att stöka till igen så fort dom kan. Det är bara att lägga till med en skön jag "bryrmiginte" stil. Kram

2009-10-08 @ 23:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0