Lidingö kök..


Nu är det slut på hantverkar spring här för några veckor. Nu är kaklet bortrivet och torkelementen ligger på golvet. Dom är 90 grader varma, och väldigt effektiva hoppas vi! Spisen är flyttad så nu lagar vi mat mitt i köket där bordet brukade stå. Rätt så drygt.

Imorgon ska Jimmy och min brorsa åka till IKEA och kolla in det kök som vi har tänkt oss, Lidingö..



Visst är det fint! Synd bara att vi bor i den här tråkiga lägenheten, skulle passa bättre i min herrgård ju!
Nu är det klart att föreningen eller försäkringen eller vilka det nu är som betalar, att dom står för skåp, kakel och golv, men jag antar att vi kommer få lägga till en del själva. För det där är väl inte det billigaste köket. Bra iallfall, och så tror jag att dom gör jobbet. Och det är ju ännnu bättre för det gå väl antagligen snabbare än om vi (Jimmy) skulle gjort det.

Ivkäll ska jag och Emma träna Combat. Skönt att komma hemmifrån lite och vila öronen från Gustavs stämma, som visserligen är underbar men som aldrig är tyst!


Kommentarer
Postat av: sara

men vad fint det kommer bli!

2009-10-23 @ 17:59:37
Postat av: T

Vad han svarade kan du läsa om på bloggen.

2009-10-26 @ 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0