Middagsbjudning..


Ikväll kommer Kattis, Kristian, Per och Carro hit och käkar lite mat och dricker lite vin. Detta har jag nu styrt upp för att Jimmy ska få lite socialt liv och inte bli helt möglig här hemma. ;P Jag tror han ser fram emot det.

Gustav har vi gett bort till mormor ikväll men Mollan är hemma. Vi är snudd på friska nu. SÅ skönt!!
Man får lite dåligt samvete när man bara lämnar bort ett barn såhär, men det känns dom att Mollan är förliten och för bökig för att sova borta. Plus att mamma är ensam hemma jsut nu och till och med JAG tycker ju att det är jobbigt att lägga två barn själv. Mollan har blivit så jobbig, gnällig och och vill bara nästan bli buren eller att man ska sitta och leka med henne på golvet. Och när hon ska äta så klättrar hon ur stolen hela tiden och är livsfarlig, man få sätta ner henne igen flera gånger och hon blir helt vansinnig, och får knappt i sig nå mat för hon är så arg. Jag vet inte vad jag ska göra?!! Ja ja det kanske löser sig..

Nu kommer hon och jag måste ta hand om henne innan hon rycker ner alla kablarna till datorn som han brukar göra..

Kommentarer
Postat av: Minis

Hur va middagen??? Hoppas ni hade det trevligt och att Jimmy gillade att träffa lite folk ; ) Kram

2009-10-19 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0