Nattliga idioter!

Nej, jag har inte gift mig, men hur många finns det inte som heter Maria Gustafsson,
så det får bli såhär :) Om jag nån gång skulle gifta mig så skulle jag ha kvar mitt
eget efternamn, det är ju JAG :)

Detta hände i natt:
kl 3:00 knackar det på dörren, jag vaknar och väcker jimmy, -Du, fan det är nån
som knackar på dörren.
Va??  Vi väntar en stund, men det knackar igen, sen ger nån upp, men skriker- Men HALLÅ!!
Det är en kvinna. Då får jag för mig att det är mamma
(vad nu hon skulle göra hemma hos oss mitt i natten?!
men man tänker inte så smart när man blir väckt sådär) Så jag går upp och kollar
fönstrena men ingen där, då hör jag hur nån tokknackar på hos grannen ovanför.
 Han öppnar, och jag kikar ut genom titthålet, Grannen, Robbans dörr är vidöppen, och
då är blir jag övertygad om att nåt har hänt honom, att han ligger död därinne.
Sen hör jag hur puckot säger till grannen- Du måste hjälpa mä´,
Robban är inte hemma, han måste
ha blivit överfallen, vi måste ringa 112... WHAT??!
Grannen som är lite smartare än bruden ringer till ROBBAN, och han svarar..
Grannen säger- Du, det är en kvinna här i trappen som letar efter dig. *paus*
Han är hemma säger han.
-Va är han hemma! Bruden går ner och går in i lägenheten, hittar inte Robban,
 men ger sig ÄNDÅ inte, utan ska ha med grannen ner och titta att han verkligen inte är där..
Såå dum i huvet..  Så kommer Robban gemon källaren (kan man mistänka att han gömt sig där?!)
Vilken idiot.. åsså kunde jag inte somna om sen heller, och Gustav väckte mig 6.. så trött nu!!

Nu ska vi äta, sen ska jag och Gustav åka till Gränges marknad och åka lite karusell
med Isaac, och hans mamma
som oxå är min Yoga tränare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0