Ok, nu kör vi..

Förösker mig på att blogga då.. för att alla tjatar ;)

Men tror inte jag kommer hinna skriva så mycket vettigt dock..
är alltid nåt eller nånsom kräver uppmärksamhet här hemma..
Snart måste jag säkert sluta för att Mollan vaknar,
 och alla som försökt sitta vid datorn med
en bebis vet at det är snudd på omöjligt :(

Jag gör lixom inget vettigt men ändå hinner jag inte med allt känns det som..
Typ såhär ser mina veckor ut..

En vanlig Måndag:
 Lämna på Dagis -Power walka-äta- leka med Mollan- Hämta Gustav på dagis- 
Äta Mellis- Leka en stund ute- gå in, laga mat,
eller underhålla barn när Jimmy lagar mat-
Äta- Leka en stund med ungarna- Sätta på film till G.
 och underhålla Mollan tills det är dax å sova. kl 8-halv 9
Sen däckar jag typ i soffan vid 9 snåret, och är det nåt bra på TV efter 9
 så tittar ibland jag men har hela tiden känslan av att jag borde gå och lägga
 mig för jag vet inte hur natten kommer att se ut, eller hur tidigt jag kommer
bli väckt ( kl 6:00 imorse) Och ag behöver verkligen min skönhetssömn..
jag är inte som Jimmy som klarar sig på
5 h. nej nej..

Så ser en dag ut förutom att på Tidagar och Söndagar så tränar jag på
kvällarnaoxå, och på torsdagar Mammalattefikar jag :)
 Och på helgerna är det 1000 grejer som ska fixas..
men framförallt vill man ju hinna vara tillsammans hela familjen och hitta på nåt, 
och så ska man hinna hem till mamma och pappa så dom får träffa ungarna
 och jimmys mormor&morfar, osv..

Sen tiden som blir kvar borde jag  lägga på mina nära kompisar som jag knappt aldrig hinner träffa heller..

Männsikor jag gärna träffar när jag har tid-
Kattis, Emma&Linda med ungarna, Ida Sara Mina, Mamma Pappa Brosan,
och så dom som bor en bit härifrån, när dom kommer hem -Fredde och Karin..
Dert är i princip det jag hinner med, så är det.. så nu har jag sagt det :P
Försök inte bli kompis med mig för jag har ändå inte tid ;) *haha*

Nog om det.. jaha, vad ska jag skiva nu då..
Gustav är hos mamma, han ville dit så hon hämtade honom nyss.
Ganska skönt, iallfall när han själv vill. Undrar vad jag ska göra idag då..
städa kankse... borde göras..

Var in i en likadan lägen het som våran igår, fast spegelvänd,
vilken chock, fattar inte att det kan se ut sådär, att en sån här lägehet kan vara så fin.
Våran är så skabbig om man jämför..
Men så har vi ju bara renoverat ett rum oxå, varför ska vi renovera när vi ändå
 snart vill flytta, så tänker vi.
Men man kan ju oxå tänka att man kan höja värdet på lägenheten rejält
 om man skulle göra det fint..och trivas bättre medans man bor där..
men.. vi har varken ork, tid, eller lust eller en karl som kan det minsta
eller är det minsta intresserad av renovering pyssel och fix.
 Åå om man räknade alla de gånger som jag tänkt att man
skulle skaffat sig en händig karl.. det skulle bli många det!
Han kan inget om bilar eller datorer heller.. faaan va! :/

Vad kan kan då, undrar ni.. jo..
.. däremot kan han räkna matte, fiska, binda flugor, spela gitarr,
göra knivar, och sånt där nyttigt ;)
Fast han är snäll det är han, och han kan laga mat :)
 Det är ju bra ju.. i allfall..

Jaha, nu kom pappis med nyvaken Molla ifamnen så nu får jag sluta så han kan plugga vidare..

Mer en annan dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå va kul med blogg jag kommer följa den hoppas du har tid att sktiva lite varje dag. puuuussss

2009-09-18 @ 12:31:42
Postat av: Ida

Yes!! Som jag har väntat och längtat efter din blogg!! =)

Har jobbat en vecka nu, jag kan ännu en gång konstatera att jag inte är gjord för att jobba =) Är mer död än levande (trots 75%) när jag kommer hem. Idag va jag så trött så jag tittade vindögt på jobbet!

Puss

2009-09-18 @ 21:28:17
Postat av: sara

fan vad fint att du börjat blogga! Kommer sitta här och fnissa åt alla dina cp-inlägg. Du glömde Anna som en kompis.

2009-09-20 @ 12:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0