Tisdagkväll..


Bebis M, som fick en brännskada på Öpnna förskolan, hette natruligtvis bebis E, jag fattar inte vad jag tänkte med! Träffade henne och hennes mamma idag igen. Det såg inte kul ut.. Stackare. Det var verkligen fel, eller rätt mamma att bli drabbad oxå. Hennes skadeanmälan, eller vad det heter var inte nådig. På punkten förslag på förebyggande åtgärder skrädde hon inte orden. Men man kan förstå att hon är upprörd över det som hände, nu är micron flyttad, och det kanske var en smart sak att börja med.

Idag skulle vi leka med Isaac i lekparken, men efter fem minuter ramlade han 2½ meter ner från en klätterställning och slog i huvet. Inte kul. Jag vet inte hur det gick, och Jenny svarar inte på sms. Hoppas det gick bra och att det inte blev nån hjärnskakning. Läskigt!

Jag måste ringa Lena Nilsson imorgon och höra om dagisplaceering. Mollan måste måste måste få börja på magneten. Annars vet jag inte vad jag gör. Jag är så inställd på det nu, och Gustav oxå och Mollan tycker det är jätteroligt att vara där. Det får inte bli nåt annat bajsdagis, typ Hillängen..

Det finns en sak som fortfarande kan styra mitt humör så totalt, helt knäppt att det är så. Jag kommer nog aldrig kunna släppa det där. Inte än på länge. Det är bara att inse, och lära sig leva med. Är inte så jobbigt heller, bara så knäppt att det fortfarande är så..

 


Kommentarer
Postat av: Linda&Julius

Kul att hitta din blogg, härligt du skriver och så ärligt! Vi vill också att Julius ska komma in på Magneten, men vi väntar med dagis till nästa aug. och håller tummarna då!



Kram Linda

2010-05-11 @ 21:17:20
URL: http://ljdrottesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0