Pappis är hemma!

Nu har våran pappis äntligen kommit hem! Han har lekt hela kvällen med ungarna och dom har haft så kul. Fast vi har upptäckt att Mollan har börjat att bitas när hon blir arg, faaan inte bra!! Jag gillar INTE ungar som bits. Funderar på hur vi ska ta ur henne det.

Idag har Madde varit här helt själv och lekt med Gustav, vad modig hon är som vågar åka hem till kompisar helt själv! När N. skulle hämta Madde frågade jag om han skulle sakna dig Emma nu när du är borta.
Ha ha ha, han svarade så roligt. Det gick i princip ut på att du var borta på massa grejer helta tiden och lämnade honom ensam att ta hand om ungarna jämt. Han fick gör allt hemma. Det var är såå synd om N. Emma! 
Och det var den supermorsan det..  ;) 

Och  idag dök Chick Hicks upp oxå, som genom ett trollslag efter att Isaac hade varit här igår! Han hade legat gömd i en lucka i leksaks-husbilen. Vi är såå glada att du kommit fram Chick!

Tack för tipset om lill-kyrkan Anna, jag har varit där några gånger förut. Och tycker oxå att dom är jättegulliga där. Kan tycka att det är lite mysigt med det där kyrkliga oxå. Gick på juniorer och minioerer när jag var liten och alla var alltid så goa och snälla.
   Ja, jag borde kankse gå dit istället, gillar när det är lite uppstyrt oxå, med sångstunder och sånt. Kan sakna det på villgott ibland..

Therese- Om din katt vore människa skulle hon sitta på hinseberg, det vet du va? ;)

Ja KÄRLEK är såklart det allra viktigaste å ge sina barn. Det enda dom inte kan få för mycket av!

Nu ska vi äta tacos och mysa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Typiskt Niclas o förstöra min image:) Hmmm, men jag tror inte han var så lyclig över att bli lämmnad själv denna helgen. Kram

2010-02-07 @ 19:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0