Lite barnfri-tid..


Jag har barnfri-tid! Mamma har hämtat Mollan och Gusta är på dagis. Det här gillar jag verkligen.
Men jag tänker inte sitta framför datorn hela dagen.
   Jag ska duscha, kanske dammsuga, lägga mig i sängen och bara vila lite, och läsa lite i en ny bok jag köpt, The dirt. Har velat läsa den länge, hoppas den är bra.  Men först ska jag googla lite på " att resa med barn" och "Thailand med barn" och försöka dämpa min resfeber lite. Jag vet att 10 000tals barnfamiljer reser dit varje år, men inte med mina barn. Och kankse kan jag få några bra tips och trix hur man underhåller en vild 1åring på ett flygplan i 10 timmar. Tacka gudarna för att det är ett direktflyg!

Skåplyckorna till köket som skulle komma v.3, har nog kommit. Han visste inte riktigt, killen på byggfirman. Och han skulle komma hit och kolla ibörjan av den här veckan.
   Exakt VAD är det han ska kolla? Är det inte bara att ta med dom förbannade skåpluckorna hit och smälla upp dom, så kan han väl kolla det han ska kolla medans han är här, eller? Grrr...
   När allt är klart, luckor och lister och det då ska jag ta kort får ni se hur det blev tillslut.

Nu hade jag inte så mycket mer på hjätat..


Kommentarer
Postat av: Minis

Är boken bra?? Ella va och tog spruta i morse och jäklar va dålig hon blev,fan rädd ungen va helt apatisk låg på soffan och tittade rakt fram i flera timmar. Riktigt läskigt,nu har jag lagt henne för natten men känner på mej att det inte blir mycket till sova här inatt. Min lilla gumma...

2010-01-26 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0