Köket..

Angående Saras kommentar från mitt föregående inlägg..
   Jag eller hur! Jobba för att leva inte leva för att jobba. Och kan inte alla bara erkänna det oxå, att det är så. Istället för att låssas som dom tycker att dom har värdens bästa jobb och se ner på dom som erkänner att  dom hellre vill vara hemma.

 De som ställer upp i vått och torrt för sitt jobb är antingen..

1- Jävligt ensamma människor och jobbet är det enda sociala dom har.

eller..

2- Så har dom ett så tråkigt liv hemma, helt orikt och totalt utan saker att göra.

(Jag skulle ha 1000 saker att göra om jag fick vara hemma, ok, några av dom är rena slappgrejer som att kolla på repriser och läsa böcker, men hade jag tid skulle jag träna och hålla skinande rent här hemma, laga nya recept, göra roliga saker med ungarna) 
 
eller..

3- Så har dom ett jobb som är superkul, eller är totalt beroende av pengarna..



Nu går det att lägga upp bilder!

Jag försökte hitta nån slags före-bild,  men jag hittade bara den här, när jag dekorerar Gustavs 1års tårta, och ser ut som en mongis. Men det kan jag bjuda på, efter vad jag gjorde mot Jimmy häromdagen ;)


Så här såg det alltså ut före vattenskadan..



Nu ser det alltså ut såhär. Allt efter våran smak så alla kankse inte tycker att det är syggt. Men det är iallfall  nytt och frächt. Och vi love it!



Och så den underbara tapeten. Jag ÄLSKAR den! Synd bara att vi blev för snåla för att byta köksbord, det skulle behövas. 




Kommentarer
Postat av: Ida

Köket blev superfräscht! Kan ni inte måla om köksbordet?

2010-01-28 @ 21:41:13
Postat av: Anonym

Skönt att det äntligen är klart, måste varit sjukt jobbigt. Å det blev jätte fint.

2010-01-28 @ 22:51:34
Postat av: M

Det blev ju jättefint:)

2010-01-29 @ 15:02:30
Postat av: sara

å vad fint det blev när köksluckorna kom på plats. är så fint med sånna där glasluckor!

2010-01-29 @ 15:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0