Kort från Thailand!


Idag är jag ensam, utan ungar och utan Jimmy, och jag ska försöka få upp lite efterlysta bilder från Thailand. Sen ska göra lite nytta här hemma.

Tyvärr, eller lyckligtvis så förekommer jag själv inte på många bilder. Linslus det blir jag inte när jag är osminkad och har bikini på mig.



Här badar Gustav i våran pool.



Att åka Tuk-tuk, det är kul det, tyckte Gustav,



Vi har åkt in till Bangla Road.





Brorsan har köpt en fläkt, som han visar lillasyran.





Såhär kärvänligt ser det sällan ut hemma hos oss mellan syskonen Reimers.



Utsikt från våran rum.





Man blir trött av värmen. Zzzzz





Gustav dricker upp resterna av Pina Coladan





Här dukas det upp grillbuffé ute på gräsmattan.



Hotellets lilla lekpark.





Molan är bedrövad över något. Hon såg ganska ofta ut såhär faktistk. allt var inte solsken i Thailand tyckte Mollan.





På stranden blåste det rejält.







Men Gustav tyckte det var HÄRLIGT!





Här åker vi tuk-tuk till Karon Beach.



Där Mollan ägnade mesta tiden till att äta sand.



Åå vad gott det är med sand!







Tultar omkring vid poolkanten.





Vacker solndegång.







Däruppe bodde vi, på nionde vångingen.





Här är rummet, där vi skutit ihop sägnarna till en enda stor familjesäng. Mollan sov inte i spjälisen som syns..





Mollan har ätit nåt som hon inte får, då ser hon ut såhär. Som en liten jävulunge, fast en söt sån..



Utanför köpcentret Jangceylon, eller vad det hette..



Här har Mollan hittat en liten Chihuahua kompis som hon belv jätteförtjust i.





Doctor Fish, käkade lite på Gustavs fötter. Jag är impionerad över att han vågad sticka ner fötterna över huvudtaget.

Så här är lite kort i allfall. Jag får skriva mer om resan en annan dag, för nu har jag massor att göra härhemma innan jag måste hämta Gustav på dagis.'

Kärlek till ALLA mina vänner!


Kommentarer
Postat av: linda persson

Fina bilder, ser ut som ni haft det jätte skönt och ja måste säga att Gustav och Molly är så himla goa och söta !!kram

2010-03-22 @ 11:43:52
Postat av: Kristina

Vilka fina bilder, ser ut som ni haft en härlig semester.

2010-03-22 @ 14:01:47
Postat av: kryck

Åh vad härliga bilder! Vilka söta barn du har Mia!!!

2010-03-22 @ 14:25:22
URL: http://[email protected]
Postat av: sara

men vilak fina bilder! speciellt det på gustav när han ligger på rygg med händerna bakom huvudet iförd solglasögon. Ser ut som en riktig gliiidare

2010-03-22 @ 16:13:24
Postat av: Minis

Va härligt det ser ut...jättefina bilder!!!

2010-03-23 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0